Nieuwsbrief ontvangen?

Artikelen per categorie

Lid worden

Om lid te worden van PvdA/GroenLinks Heumen moet u lid zijn van de PvdA óf van GroenLinks. Het lokale bestuur wordt dan automatisch ervan op de hoogte gesteld dat u lid bent van één van beide partijen. Het bestuur zal vervolgens contact met u opnemen om te kijken wat u voor de lokale partij zou kunnen betekenen. Duurt u dat echter te lang, dan kunt u natuurlijk ook zélf bellen of e-mailen met het bestuur.

PvdA

De hoogte van de contributie bepaalt u zelf. Als richtlijn hanteert de PvdA een contributietabel. Hierbij is uw bijdrage afhankelijk van uw inkomen.Het eerste jaar kun je reeds vanaf € 1 per maand lid worden, in het tweede jaar geldt een minimum maandbedrag van € 2.

Lid worden van de PvdA kan op de website van de Partij van de Arbeid.

GroenLinks

Ook GroenLinks hanteert geen vast contributiebedrag, wel een minimum van € 2 per maand. U kunt de hoogte van uw contributie desgewenst baseren op de hoogte van uw inkomen door de contributietabel van GroenLinks te gebruiken. Als u zich als lid opgeeft kunt u zelf aangeven hoeveel contributie u betaalt, en hoe.

Lid worden van GroenLinks kan op de website van GroenLinks.